تقدیم به تو عشقـــــــم :x

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

 

            

 

به چشمهایم
نگاه کن
بیشتر نگاه کن ….

با تمام وجودم
 دوستت دارم
با تمام وجود تو را میپرستم

من که تنها تو را دارم ، جز تو کسی را نمیخواهم
دلت هوای آغو
شم کردهت را کرده!

احساس پر از عشق ، همین است آرامش ، همان آرامشی که از تو

میخواستم ، همان رویایی که همیشه آرزو میکردم
با تمام وجود
حس میکنم تو فقط مال منی
این سکوت است که آمده تا تنها صدای تپشهای قلب هم را بشنویم، تا آرامتر شوی

تو را دارم ، برای همیشه ای همنفسی که با تو نفس میکشم جان میگیریم و عاشقانه زندگی میکنم

عاشق زندگی ام ،چون زندگی من تویی عاشقم ، عاشق عشقم چون عشق من تویی

عاشق باران زیرا در زیر باران یا با تو هستم یا به یاد تو

عاشق غروبم چون آتش عشقت را در دلم شعله ور میکند ،آرزوهایم را زیباتر میکند

عاشق همه روزها ، ساعتها و لحظه های زندگیم چون تو را دارم عزیزم

عزیزمی ، عشقمی ،هستی منی ، الهی من فدای خنده هایت ، اشکهایت ، نگاه مهربانت ، حرفهایت شوم

بیا در آغوشم ، هیچگاه از کنار من نرو ،هیچگاه دستهایت را جدا نکن از دستهایم ، همیشه بمان تا من نیز زندگی کنم به عشق بودنت !
به عشق بودنت سالیان سال زندگی کردن را دوست دارم ، دلم نمیخواهد هیچگاه بمیرم ، عاشق تو بودن را دوست دارم

لبهای سرخت را بر روی لبانم بگذار تا به اوج عشق برسیم ، تا بگویم به تو که لباهایت به شیرینی روزهای زیبای زندگیست ، آغوشت آخرین سرپناهم در لحظه های عاشقیست!

بیشتر نگاهم کن ، که نگاهت مرا دیوانه میکند ، بگذار من دیوانه ، دیوانه شوم ، از اینکه با توام همان مجنون قصه ها شومبیشتر نگاهم کن…

 

همیشه در کنارم بمان سجادم...

 



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت4:05---11 مرداد 1391
hedye jonam eshgham kheyli ghashange webeto dos daram mi2ni khodet khoshbakht beshin jigare khodam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 5 / 4 / 1391برچسب:,ساعت16:2توسط جـوجـوکــی | |